Friday, September 24, 2010

TERASA

Kenapa dlm byk byk masalah, asyik aku ja yg kene (?) Senang hati susah, susah hati pun susah. Hidup dlm kepura puraan ceeh, yela kene jaga hati org lain ja. Heh tahun ni byk drama lah, aku boleh menang pelakon terbaik. Assignment berguni guni, ni lah padah org pemalas. Suka buat kerja lambat. Mcm omputih ckp, last minute. Tak sabar aku nak kahwin lari dgn Justin Bieber. Senang hidup aku.

Oh kepada kwn aku janggut atau nama diberi Izwan Shafrizan, semoga cepat sembuh ye. Tak sabar aku nak tgk kau gelak balik. Rindu nak perang mulut dgn kau hehe. Bini kau tu pun dah tak keruan. Salsa Alip Hira Izil pun risau. Mesti korg tertanya tanya dia sakit apa kan (?) Jeng jeng. Dia baru lepas operate. Apendiks pecah then merebak kat usus. Ha jgn tanya, aku tk amik Bio so aku pun tk fhm pasal apendiks kejadah ni.

Dah lah, broadband lembap. Berbulu aku tunggu. Perut pun dah nyanyi lagu dangdut. Kalau makan biskut Jacobs cicah Milo panas mesti best ni, fuuuuh. Babai.

No comments: